♔kIEla TasneeZ →ツ

ENTRY ABOUT STUFF YOUTUBE GOOGLE+ ASK.FM TUMBLR NEWER OLDER
hohoho.. menggila di pagi hari..
Thursday, May 23, 2013 - Permalink - 0 Comments

assalamualaikum...
hahahahahaha.... mengila di pagi hari..
sudah menjadi kebiasaan diri ku..
hahaha.. menggila dipagi hari.. boleh menghilangkan stress..
betul ke?..
memandai aje kau kiela.. hahaha..
tapi kadang-kadang betul jugak kan..
mimpi apa aku update blog..? hahaha..
tak mimpi pun.. saja je update blog..
kecian korang asik baca entry lama..
tak berkembang otak... hahaha..
jangan marah..

yeah.. yeah.. yeah...
blog aku dah lain.. blog aku dah lain \menari kegembiraan/
kau ada?.. hahaha
selama  2jam aku mengadap depan lappy..
lamakan?.. selalunya tak selama nie..
ini semua disebabkan wifi yang lembab.. \sepak wifi/
hahaha.. ini lah hasilnya.. \tengok gambar dekat bawah/


=======================================================


header ini aku buat sendiri.. cantik tak?..
ekkk.. salah salah.. handsome tak..?
aku sebenarnya tak pandai nak buat header..
tapi boleh lah nie.. daripada takde langsung.. :D
selalunya.. aku curik header dekat blog orang...
Tapi kali nie aku dah tak buat dah keje mencuri itu..
berdosa.. haha..
tapi seterusnya..
insyaallah aku curik.. kalau aku malas nak buat header sendiriLAH....:D

cop!! lupa nak wish dekat pakcik suho aku..
semalam birthday dia..
selamat hari jadi pak cik suho..
lain kali comeback lah cepat sikit tau..

========================================================
tahukah korang.. abang-abang aku yang duduk korea
dah nak balik Malaysia lagi..
yeahhh~~.. happy gila.. :''''(
kenalkah korang pada mereka..
hahaha... nie lah abang-abang aku tu..
SELAMAT KEMBALI KE MALAYSIA..
ermmm~`.. hari ini dorang sampai Malaysia..
ramai-ramai serebu KLIA.. HAHAHA..

bukan BTOB aje yang nak datang malaysia..
adalah beberapa group yang lain..
sape?.. untuk apa?.. bila?.. dekat mana?
nah tengok gambar dekat bawah.. malas nak story panjang-panjang//

Embedded image permalink

=======================================================

Nah... tengok myungsoo... dah lain gila..
nampak macam dah g*****.. 
haha.. takpe takpe...
kau tetap comel.. :D

=======================================================

sebelum aku lupa KIM HYUN JOONG dah keluar teaser..
dah tengok...
belum?.. tak pe takpe.. jangan risau.. bukak page ini >>> SINI
tu page aku.. nak jadi admin.. boleh aja.. nanti PM aku dekat facebook.. >>> SINI
pastikan anda kaki online macam saya.. dan tahu perkembangan KHJ..
Hanya warga Malaysia sahaja.. hehehe..

oklah.. mesti korang pening membaca.. banyak sangat story aku..
dari satu ke satu cerita.. hahaha..
al-maklum lah.. dah lama tak update.. bila dah update..
semua benda nak disharekan.. aku malas nak buat setiap satu cerita satu entry..

akhir kata dari aku..
MENGGILA DI PAGI HARI...





Dah baca like lah kang simbah dengan air panas baru tahu