♔kIEla TasneeZ →ツ

ENTRY ABOUT STUFF YOUTUBE GOOGLE+ ASK.FM TUMBLR NEWER OLDER
BTOB
Tuesday, April 9, 2013 - Permalink - 0 Comments


Yo! Yo! Assalamualaikum and annyeonghaseyo ^^..
disedia maklum.. abang BTOB aku dah nak comeback..
tak lama aje lagi.. besok.. ermmmmmm...
hehehehe.. ^.^


BTOB - 두 번째 고백 (2nd Confession) (Teaser)

nah~~.. tengok vidoe tu.. kalauu tak paham buat-buatlah paham ye...

motif sebenar entry hari nak bagi tahu abang BTOB aku nak comeback aje..
hahahahha..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ok takpe.. mai aku story sikit pasal BTOB nie..
nak tahu tak?..
kalau tak nak tahu.. dah tak paya baca.. hehehhe.. ^.^
tapi sebelum tu.. aku nak bagi tahu blog aku dah lain..
dipenuhi dengan budak-budak BTOB
cantik tak?.. heheheh..

ok.. aku nak mula story pasal BTOB nie..
nak tahu tak?.. mesti tak sabar kan?..


BTOB (Korea: 비투비) merupakan sebuah kumpulan muzik dari Korea Selatan,.
Kumpulan ini dibentuk pada 2012 oleh Cube DC yang adalah anak syarikat kepada Cube Entertainment...
Ia daripada tujuh orang anggota iaitu Eunkwang, Minhyuk, Changsub, Hyungsik, Peniel, Ilhoon dan Sungjae...
Perkataan BTOB merupakan akronim kepada "Born TO Beat" (Lahir untuk Ritma)...
Kumpulan ini membuat kemunculan pertama mereka pada 22 Mac 2012 di M! Countdown..

SO... sekarang dah tahu kan.. dorang baru setahun sebenarnya..
ok sekarang aku nak story pulak budak-budak BTOB nie..
nak tahu?..
jom scroll ke bawah.. hehehe..
Eunkwang (은광)
  • Nama penuh : Seo Eun-kwang (서은광)
  • Tarikh lahir : 22 November 1990
  • Pendidikan : Universiti Dongshin
  • Peranan : Ketua, vokalis utama

    Minhyuk (민혁)

  • Nama penuh : Lee Min-hyuk (이민혁)
  • Tarikh lahir : 29 November 1990
  • Pendidikan : Universiti Dankook
  • Peranan : Ketua rapper, ketua penari, vokalis, visual

    Changsub (장섭)
  • Nama penuh : Lee Chang-sub (이장섭)
  • Tarikh lahir : 26 Februari 1991
  • Pendidikan : Universiti Howon
  • Peranan : Ketua vokalis

    Hyunsik (현식)
  • Nama penuh : Lim Hyun-sik (임현식)
  • Tarikh lahir : 7 Mac 1992
  • Pendidikan : Universiti Howon
  • Peranan : Vokalis, penari utama

    Peniel (프니엘)
  • Nama penuh : Shin Dong-geun (신동근)
  • Tarikh lahir : 10 Mac 1993
  • Peranan : Rapper, vokalis

    Ilhoon< (일훈)
  • Nama penuh : Jong Il-hoon (정일훈)
  • Tarikh lahir : 4 Oktober 1994
  • Pendidikan : Sekolah Tinggi Seni Multi Hanrim
  • Peranan : Rapper utama

    Sungjae (성재)
  • Nama penuh : Yook Sung-jae (육성재)
  • Tarikh lahir : 2 Mei 1995
  • Pendidikan : Sekolah Tinggi Seni Multi Hanrim
  • Peranan : Rapper, vokalis, ahli termuda (maknae)
-
-
alamak~~.. sungjae serbaya dengan aku..
hahahahha.. bufday dia pun dah nak dekat dengan bufday aku..
aku: 4 mei 1995
dia: 2 mei 1995
hahahha.. tua dia dua hari dari aku..

MENUNGGU BTOB COMEBACK ^.^
ingin mengetahui maklumat pasal KIM HYUN JOONG
jom!!.. like page ini.. @hyun_joongF.. <--- update aktiviti terkini..
page diusahakan oleh saya sendiri.. berminat menjadi admin..
sila buat rundingan dengan saya.. PM di page kim hyun joong ye..




Dah baca like lah kang simbah dengan air panas baru tahu