♔kIEla TasneeZ →ツ

ENTRY ABOUT STUFF YOUTUBE GOOGLE+ ASK.FM TUMBLR NEWER OLDER
Exo's debut one year anniversary tomorrowwwwwww !
Sunday, April 7, 2013 - Permalink - 0 Comments
Yo! Yo! Assalamualaikum and annyeonghaseyo ^^..
abang bitubi saya nak comeback.. 10 hari bulan nie..
hahaha..
saja nak bagi tahu korang..
encem tak mamat dua orang kat atas tu..
saranghae kat mamat 2 orang.. cer tertiba pulak..
hehehe jgn marah..

TARIKH PENTING ^.^
04 April - eunhyuk
06 April - Ken - MinGyu (seventeen)
07 April - Choi Siwon
08 April - Jonghyun SHINee /
EXO's first anniversary
09 April - U-kwon - Jimmy ( M4M )
10 April - BTOB comebackkk
12 April - Sehun
17 April - Jino
18 April - Jessica
19 April - Ray - Himchan
20 April - Luhan
21 April - Kangjun
18 April - C-CLOWN comebackk
24 April - Jo twin
25 April - Jay Park
26 April - Daesung
28 April - SungGyu28 April - SungGyu
30 April - Wooyoung

kalau tak nampak tarikh2 penting tu..
highlight ekk tulisannya..
hehehe..

dah lari tajuk nampak nya aku nie..
ok.. fokus kepada tajuk asal entry nie...
tapi sebelum tu.. tunggu jap...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

wow tomorrow is exo's first anniversary oh wow...
8th april ..
10th april BTOB comeback..
hahahaha...
dah setahun rupanya dorang.. tapi bila nak comeback..
 bulan lepas infinite comeback kan?....
sama dengan hari aku ambik result spm..
argggghhhhh...
taK dapat aku nk menghayati lagu dorang..
hahahaha.... saja nak buat luahan perasan.. ermmmm

L (Myungsoo)





tak de benda lain ke ko nak gigit.. ^.^

abg bitubi aku pun nak comeback.. hehehe..
pak cik  c-clown aku pun dengar cete nak comeback JUGAK..
ko bila lagi nak
comeback.. wahai EXO's

MY BIAS... hahahaha...



LUHAN..



SEHUN






BAEKHYUN



KAI



KRIS

alaaaa~~.. penatlah nak letak gmbar dorang sorang2..
nah ambik nie... nie semua my bias.. hahaha..






nah nie gambar dorang masa datang malaysia..
bulan 1 hari tu..
time GDA live in MALAYSIA..
dekat litar antarabangsa sepang..
saje aje post gambar nie,. aku tahu dah lama..

ekk nie bukan gambar exo..
saya tahu.. nie super junior..
dorang pun ada time GDA tu.. banyak tak award yg dorang
menang..
so.. apa motif aku letak gambar nie..
ada motif.. nampak tak siwon dekat situ..
hari nie bufday dia..

Saengil chukkae hamnida oppa choi siwon^^ #HappySiwonDAY


siwon dekat klia.. nak balik korea
28/3/2013..
dah jgn gelak... hehehe..
ok bye..
BTOB NAK COMEBACK.... HAHAHAHA..
C-CLOWN PUN NAK COMEBACK JUGA..
EXO'S DAH SETAHUN.. TAPI COMEBACK BELUM LAGI..

HAPPY BIRTHDAY SIWON..

ingin mengetahui maklumat pasal KIM HYUN JOONG
jom!!.. like page ini.. @hyun_joongF.. <--- update aktiviti terkini..
page diusahakan oleh saya sendiri.. berminat menjadi admin..
sila buat rundingan dengan saya.. PM di page kim hyun joong ye..


Dah baca like lah kang simbah dengan air panas baru tahu